سبد خرید

لنز اسکلرال ایرانی: راحتی عالی و دقت فوق العاده

دسته‌بندی

آخرین مقالات

برچسب‌ها

ارتباط با ما

لنز اسکلرال ایرانی: راحتی عالی و دقت فوق العاده
۲۳ فروردین ۱۴۰۳
سردبیر
75

موفقیت چشمگیر لنز اسکلرال ایرانی؛ راحتی عالی و دقت فوق العاده بالا

دکتر امیر اسهرلوس

تا چند سال پیش لنزهای اسکلرال فقط وارداتی بودند و مجبور بودیم برای تمام بیماران از این لنزها سفارش بدهیم. طولانی شدن زمان سفارش و بالا بودن هزینه‌ها به دلیل پرداخت ارزی باعث می‌شد هزینۀ تمام شدۀ این لنزها برای بیماران بالا باشد و بخش زیادی از بیماران توان پرداخت نداشتند و در نهایت از دید خوب محروم می‌ماندند. این مشکلات در دوران تحریم به حداکثر خود رسید و باعث شد عملاً به لنزهای خیلی از شرکت‌های معتبر دنیا دسترسی نداشته باشیم.

در چند سال اخیر تلاش‌های فراوانی برای تولید لنز اسکلرال در ایران صورت گرفت که امروزه شاهد نتایج فوق‌العاده عالی آن در کشور هستیم. خوشبختانه در حال حاضر لنزهای بسیار مرغوب از بهترین مواد سازندۀ دنیا و با طراحی عالی توسط مهندسین مجرب و ماشین‌آلات و تجهیزات به‌روز و پیشرفته در ایران تولید می‌شود که باعث شده است اولا هزینه‌های تهیۀ لنز اسکلرال بسیار کمتر شود و از طرفی زمان سفارش و تحویل این لنزها از مدت‌های طولانی سه تا شش ماهه به مدت کوتاه حدود دو روزه مبدل شود.

به‌کارگیری تجهیزات به‌روز و پیشرفته خصوصاً دستگاه‌های سی‌ان‌سی مدرن در خط تولید لنزهای اسکلرال ایرانی باعث شده است این لنزها در انواع مینی اسکلرال و فول اسکلرال در سایزهای مختلف قابل تولید باشد. این لنزها در هر نوع کروی و توریک به نهایت دقت تولید می‌شوند که باعث شده است وابستگی ما به شرکت‌های تولید کنندۀ خارجی تقریبا به صفر برسد که به نوبۀ خود یک تحول و پیشرفت در زمینۀ لنزهای تماسی در منطقه به شمار می‌رود.

از آنجایی که از مواد سازندۀ (متریال) بسیار با کیفیت در تولید این لنزهای ایرانی استفاده می‌شود، کیفیت و استحکام و راحتی این لنزها نه تنها کاملاً قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است بلکه از خیلی از نمونه‌های خارجی بهتر هم هستند. متریال‌های بسیار معتبر انگلیسی و آمریکایی از جمله برند کنتامک و اکوئیتی که از سرآمدهای سراسر دنیا هستند در ساخت این لنزها استفاده می‌شود که به نوبۀ خود کیفیت بالای این لنزها را تضمین می‌کند.

بیماران زیادی داشته‌ایم که به دلیل پیچیدگی سطح چشم آنها و شرایط خیلی خاص چشمی آنها حتی لنزهای معتبر خارجی وارداتی هم نتوانستند مشکل بیمار را حل کنند اما با همین لنزهای بسیار پیشرفتۀ ایرانی مشکلات این بیماران را به راحتی رفع کرده‌ایم و آنها نیز از بینایی عالی بهره‌مند شده‌اند.

بنابراین به تمام بیمارانی که نیاز به لنز اسکلرال دارند حتما توصیه می‌کنیم از برند مرغوب ایرانی استفاده کنند و با پرداخت هزینه‌های گزاف ارز برای لنزهای وارداتی مخارج خود را به طور بیهوده بالا نبرند‌. تمامی اقدامات و فیت لنزهای اسکلرال ایرانی در کلینیک دکتر اسهرلوس انجام می‌گیرد و شما می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید.

واژگان کلیدی این مقاله:
لنز اسکلرال، اسکلرال ایرانی، لنز ایرانی، قوزقرنیه، لنز هارد، پیوند قرنیه، لنز هیبریدی، کراتوکونوس، لیزیک، حذف عینک، لنز اسکلرال رنگی، اسکلرال هلندی، اسکلرال آمریکایی، اسکلرال فرانسوی

مقالات مرتبط

حذف عینک در پیرچشمی ۲۷ بهمن ۱۴۰۱

حذف عینک در پیرچشمی

بررسی انواع روش‌های حذف عینک در پیرچشمی:

مقالات ادامه مطلب
عینک طبی آفتابی ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

عینک طبی آفتابی

چرا باید از عینک‌های طبی آفتابی استفاده کنیم؟

مقالات ادامه مطلب
رابطه ازدواج فامیلی با نابینایی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

رابطه ازدواج فامیلی با نابینایی

عوارض ناشی از ازدواج فامیلی بر بینایی

مقالات ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لوگو - دکتر اسهرلوس

وب‌سایت رسمی کلینیک تخصصی دکتر اسهرلوس

ارتباط با ما

تمامی حقوق این مجموعه متعلق به دکتر امیر اسهرلوس است.

طراحی وب‌سایت: هورماه